شاهد.. خناقة بين أحمد الشيخ وطليقته بعد إعلان خطوبته بالبلدي | BeLBaLaDy

شاهد.. خناقة بين أحمد الشيخ وطليقته بعد إعلان خطوبته بالبلدي | BeLBaLaDy

أعلن أحمد الشيخ لاعب الأهلي أمس خطوبته عقب انفصاله عن زوجته السابقة دينا السعيد، وكان لطليقته رد فعل سريع وطالبته بنفقة ابنته مكة.

وجاءت رسالة طليقة أحمد الشيخ عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك" قائلة: "أولا يا جماعة محدش يبعتلى مسدجات تانى دعواتكم فوق دماغى، بس أنا مش عندى موته أنا زي الفل وربنا عوضنى بأحلى بنت في الدنيا، وثانيا من موقعى هذا كوكى بتبعتله تبارك وبتقولك زى ما

ليرد الشيخ عليها سريعًا: "لا ديني ولا تربيتي تسمح إني أرد على حد بيغلط، مع إني قادر أعمل كتير، لكن في الأول والآخر أنا بعامل ربنا، وعامل حساب لبنتي، أنا اللي مستغربه بس إزاي الناس بقت بجحة كدة".

وتابع: "وربنا عالم وكل الناس عارفة وهما

واختتم: "ربنا كبير وبيخلى ناس ترد على كل الكلام الباطل والكذب دى بس ورقة تثبت أنها بتاخد نفقة متأخرة ليها ونفقة للبنت 5 آلاف كل شهر، ده طبعا غير الأوراق اللى معايا تثبت قد إيه الموضوع كان كله مادى، والحمد لله ربنا بيعوض والله ياجماعة، آسف للإطالة".

بالبلدي | BeLBaLaDy

إخلاء مسؤولية إن موقع بالبلدي يعمل بطريقة آلية دون تدخل بشري،ولذلك فإن جميع المقالات والاخبار والتعليقات المنشوره في الموقع مسؤولية أصحابها وإداره الموقع لا تتحمل أي مسؤولية أدبية او قانونية عن محتوى الموقع. المصدر :" الوفد "




via

تعليقات

المشاركات الشائعة